Fredag

Äntligen helg, säger jag som har varit hemma från skolan två dagar denna veckan...

Hade det inte så efterlängtade mattenationella idag. Första delen kändes okej, andra delen mycket sämre och sista delen förstod jag ingenting av. Kunde en uppgift sedan satt jag med gråten i halsen i 45 minuter och såg hur alla andra i klassrummet skrev, medans jag själv satt där och inte förstod någonting. När jag sedan frågade om hjälp så visade det sig att jag hade fått provet för matte 3C och inte 1C.., Inte så konstigt att jag satt där som ett frågetecken. Så det var bara att börja om med rätt prov, suck. 
 
När jag äntligen blev klar, en timme senare än alla andra, så möttes jag av världens hetta utanför ytterdörren. Solen lyste starkt och det var högsommarvärme, så jag bestämde mig för att jag var värd lite frozen yogurt efter 5h matte. Bästa beslutet idag!
 
Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, ätit god mat med mamma och pratat med underbara syster. ♥
Lite många matbilder nu, men det är typ det mitt liv består av... Mat!


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0