Tisdagspepp

Galet länge sedan jag bloggade. Har inte kommit in i rutiner än, trots att skolan är igång... Mitt läsår har börjat med att jag varit sjuk till och från. Är på bättringsvägen men efter gårdagens jobb försvann rösten och jag har levt en dag i tysthet, nästan iallafall. 

Tiden bara springer iväg och redan nästa vecka åker jag till Frankrike med massa goa klasskompisar, hur bra? Älskar att resa och att skapa nya minnen med personer jag tycker om, så det kan ju inte bli annat än bra! 
 
Fick massor av bloggmotivation tidigare idag, så kameran åkte fram nu på kvällen. Lite knepigt att fota när det är mörkt men det är sånt man får ta. 
Det regnar ute, hur bra är inte det? Älskar regn♥


Kommentarer
Clara Edvinsson

Fining <3

2014-09-10 @ 22:08:42
URL: http://claraedvinsson.blogg.se/
Mildred Sköld

alltid så fin <3

2014-09-10 @ 22:22:36
URL: http://mildred.devote.se
Anonym

Var har du köpt blusen? Så fin!

2014-09-14 @ 23:12:38
Anonym

Kan du visa ditt rum? :)

2014-09-15 @ 22:25:10


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0