pluggmotivation

Helgen blev över förväntat bra! Hade en lång lista på saker som skulle göras i helgen och har nästan bockat av allt på listan, vilket känns otroligt skönt. Albin följde med mig lite spontant i fredags. Hade inte många timmar men hann med lite pizzamys och sällskapsspel innan han åkte hem ♥

Igår stod plugg och städ på schemat och lördagen räddades av att Albin kom på kvällen och spenderade natten här, inget som alls var planerat men det gjorde absolut helgen till det bättre. Har dessutom varit hundvakt åt en busig valp och sällskap är ju alltid kul. 
Idag har jag vunnit över Albin på Mario Kart (viktigt!), bakat och pluggat lite matte. Helt okej dag.
Är jag den enda som måste äta när jag pluggar?
Äpplen och kanel rekommenderas starkt!


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0