Jullov

Äntligen har jag jullov...
Och lovet började på bästa sätt. I fredags var vi några tjejer hos Kajsa och hade julklappslek, fika, sällskapsspel och mys. På kvällen åkte jag hem till Mildred, som jag inte träffat sedan i somras... Vi åt pizza, pratade massor, kollade på skräckfilm och pratade sedan ännu mer.
 
I lördags kom Albin hit och jag har spenderat hela min helg med honom. Vi har bakat julgodis, kollat på julfilm, öppnat julklappar, lyssnat på julmusik och haft julmys. Hihi. Julkänslan börjar smyga sig på och det är bara två dagar kvar till julafton!!
Imorgon väntas ännu mer julbak tror dock inte att jag kan göra godare knäck än den jag och Albin gjorde...


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0