Tandådalen

Är just nu på plats i Sälen, Tandådalen. Snö finns det mängder av... Har nog aldrig sett så mycket snö faktiskt, går man ut på de ställen där det inte är plogat så sjunker man ner till midjan, minst. Men älskar snö, allt är så otroligt fint! 
 
Har iallafall invigt mina slalomskidor idag, hur läskigt var inte det då? Hade panik redan i sittliften upp, trodde seriöst att jag skulle dö. Att åka nedför var inte det enklaste det heller men trillade bara en gång, stolt. Man är inte så kaxig när man blir omåkt av typ 5 åringar som åker hur bra som helst, och så står man själv där mitt i backen och vågar inte ens ta sig ner...
 
Men i slutet av veckan ska jag åka som en kung, I wish haha. Ska iallafall försöka komma hem utan några brytna ben, får se hur det går med det...
Ångrar att jag inte tog med mig mitt macroobjektiv, så fina istappar det finns och så kan jag inte ens fota dem... Det gör lite ont i mitt fotohjärta måste jag säga.


Kommentarer
Mildred

finis!

2014-03-23 @ 22:47:59


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0