Wednesday

Bara två skoldagar kvar tills sportlov, håll ut!

Usch, började klockan 8 idag och eftersom jag är bortskämd med sovmorgon nästan varje morgon så var det en plåga att gå upp när alarmet ringde klockan 5.40 imorse. Men jag tog mig upp och åkte till skolan med ett leende på läpparna. Har varit glad i princip hela dagen, eller iallafall tills jag hade biologiprov... 
 
Men kom hem och åt, dansade till hög musik, tränade och fotade lite... Då blev humöret på topp igen!
Detta var jag idag, och nej gylfen är inte öppen, haha... Kände mig väldigt basic idag om man säger så.


Kommentarer
K

Schysst blogg! :) Vacker du är!

2014-02-05 @ 21:09:14
Clara Edvinsson

Min fina syster <3

2014-02-05 @ 21:21:14
URL: http://www.claraedvinsson.se
Mildred

så fina bilder <3

2014-02-07 @ 22:18:42
URL: http://mildred.devote.se


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0