training

Jag har tidigare tyckt att träning har varit jobbigt, har liksom hellre suttit framför tv'n eller datorn... Men nu är det verkligen annorlunda! Tycker att det är jätteroligt att träna, framförallt att gymma! Finns inget så underbart, nästan. 

Idag börjar inte jag förens halv tolv, så vad passar då bättre än att köra ett gympass på morgonen? Fördelarna med att träna på förmiddagen är att det inte brukar vara så jättemånga på gymmet och dessutom har man ju tränat klart för dagen innan ens skolan har börjat. Super om du frågar mig! 
 
Jag påstår inte att jag är vältränad, långt ifrån snarare. Men jag känner mig mycket starkare nu än vad jag gjorde i början av året. En underbar känsla som gör att jag bara vill träna mer och mer, haha!
Nu ska jag iväg till gymmet, ha en fin dag!
 


Kommentarer
Clara Edvinsson

Bild nr3 var riktigt cool, synd bara att inte hela foten kom med!

2014-02-06 @ 09:14:57
URL: http://www.claraedvinsson.se
Mildred

Du är så duktig!! <3

2014-02-07 @ 22:18:14


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0