söndagsmys

Har verkligen haft en superbra söndag. Åkte och lunchade på Jensens med den bästa, gick en stund på stan och tog sedan en fika. Så mysigt!

Ska snart dra mig mot affären för att köpa något gott att smaska på till en bra film. Mitt lov har verkligen fått en superbra start och jag hoppas på att den kommande veckan blir minst lika bra. Har inte så mycket inplanerat, men ska iallafall hinna träffa mina saknade vänner. Det och att sova ut blir prio ett denna vecka, allt annat får vänta. 
 
Hoppas er söndag har varit lika bra som min, kram på er.
Jag idag, lika knäpp som vanligt haha!


Kommentarer
Clara Edvinsson

Åh så fin du är! <3

2014-02-09 @ 20:20:55
URL: http://www.claraedvinsson.se
Elin

Oj vilket vackert hår du har!
Vad använder du får hår och hygienprodukter?

Mycket fin måste jag säga :)

2014-02-09 @ 20:23:37


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0