kärlek i överflöd

Jag hade verkligen en toppen alla♥dag, den kunde inte bli bättre än vad den blev. Är så sjukt tacksam!
 
Vet inte vad som hände med lovet, det liksom bara flög iväg och nu sitter jag här, sista dagen innan skolan börjar och har lite ångest över alla ogjorda läxor. Men det är så det brukar vara, så det löser sig nog. 
 
Min vecka har varit super. I måndags tog jag en fika med Madeleine och spenderade resterande del av dagen i hennes säng kollandes på skräckfilm. I tisdags lunchade och bowlade jag med världens finaste vänner. I onsdags stod träning och sleepover på schemat, en megamysig dag! I torsdags blev det ännu mer mys samt träning och jobb och min fredag ska vi inte tala om, så underbar! Hoppas att ni har haft ett lika bra lov som jag.
 
Jag fick dessutom tulpaner och ett fint kort av världens bästa mormor och morfar i allahjärtansdag/namnsdagspresent, så omtänksamma♥
 


Kommentarer
Clara Edvinsson

Coooola tulpaner!

2014-02-16 @ 23:03:51
URL: http://www.claraedvinsson.se


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0