Jag lever

Oj vad tiden bara springer iväg. Bloggen har fått vila ett bra tag nu kan man säga. Tänkte bara säga att jag lever och att jag är väldigt tacksam över att det fortfarande är människor som läser bloggen trots uppehållet. Ni är underbara! Jag ska verkligen skärpa mig och försöka uppdatera oftare. 
 
Januari är redan över och jag är skoltrött... Nej men stressen från skolan gör att man inte hinner med speciellt mycket annat. Har fortfarande inte tagit tag i saker jag skulle göra på jullovet. Dock så klagar jag inte speciellt mycket på livet just nu, är ganska så megaglad mest varje dag trots att jag har haft feber i tre dagar. Är på bättringsvägen som tur är och imorgon väntas skola. 
 
Tycker att det är synd att den lilla snön vi fick är påväg att smälta bort. Men helt ärligt så får våren gärna komma nu, sommaren också för den delen. Kram på er! 
 underbara sommar


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0