First day

Idag ringde alarmet halv sju och en timme senare satt jag på bussen påväg till skolan. Första dagen på terminen och det kändes så tråkigt att vara tillbaka till verkligheten. På tal om tråkigt, har ni varit ute idag? Det känns att sommaren är över för det är verkligen svinkallt och blåsigt ute.
Hade ingen motivation alls när jag kom hem från skolan, så gjorde en mangosmoothie, som smakade himelskt, samt kollade massa serier. 

Ska fixa lite bilder och sedan gå och lägga mig tidigt ikväll och hoppas på att huvudvärken går över, kram.
 


Kommentarer
Clara Edvinsson

Jag hoppas på att få se lite aktivitet här under hösten också, älskar verkligen det!

2014-08-20 @ 16:46:07
URL: http://claraedvinsson.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0