Myskväll

Igårkväll var familjen hos faster en stund, även kusinvitamin var där med sina fina små töser. Det blev en del bus med Elvira, men vad gör det? Jag älskar barn! 
Nu sitter jag i bilen påväg till Stockholm. Pappa och syster ska springa Lidingöloppet medan jag och mamma hittar på något att göra. 
Jag kan inte fatta att jag för exakt en vecka sedan satt på ett flyg till London vid den här tiden. Dagarna bara springer iväg!
 
Söta Elsa! Storasyster ville inte vara med på bild, men även hon är ett charmtroll :)
 




Kommentarer
faster

Vilka fina bilder du tagit på Elsa.

2013-09-29 @ 18:30:48
Dessan

Ååå vad fina bilder!!
Kommer till örserum i helgen ni får komma dit så får du busa mera:D Kram

2013-10-14 @ 22:17:08


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0