läsvärda bloggar

Har tidigare fått frågan "vilka bloggar följer du?" och tänkte dela med mig utav det här på bloggen. Jag är en tjej som älskar att läsa bloggar, ta del utav andras liv och resor genom livet.
Har du en blogg? Kommentera gärna, vill läsa fler!
 
Här kommer en lista på de bloggar jag följer
Clara Edvinsson, också min underbara syster. Hon skriver verkligen av sig i sin blogg, alltid nya intressanta inlägg. Hon bloggar om allt mellan himmel och jord men främst om träning och i hennes blogg får man följa med hennes resa genom "Vägen till mitt OS 2013". 
 
 
My Jagborn, en tjej som jag inte känner speciellt bra men har sett henne flera gånger. Hennes blogg är sprängfylld utav träning och kost och man får alltid ett överflöd av positiv energi när man är inne på hennes blogg. Hon är en stor inspirationskälla för mig och helt klart läsvärd blogg.
 
Ellen Såthén, en tjej som jag har känt sedan bebis. Vi gick i samma klass många år och har många fina minnen tillsammans. I Ellens blogg får man följa med henne på hennes resa till Nya Zeeland under ett år som utbytesstudent. Det är sjukt intressant att se allt ifrån balbilder till landskap. 
 
Esmeralda Edenberg, en blogg som jag hittat via blogg.se men vad gör det? Hon bloggar intensivt och har alltid fina bilder i sina inlägg. Hon är en extremt duktig fotograf som delar med sig om både fototips och redigeringstips. Lycka för en fototokig tjej som jag!
 
Mildred Sköld, en utav mina bästa vänner! Hon har ett brinnande intresse för mode och det är främst det hon bloggar om men hon är även en extremt duktig fotograf. Jag och Mildred delar många fina minnen tillsammans och hon har en underbar personlighet. Hon uppdaterar inte så ofta men man går in flera gånger per dag ändå och kollar för när hon väl bloggar blir man så lycklig. 
 
(anledningen till varför Esmeralda och Mildred fick dela bild var för att det hade så små bilder, inget annat)
 
Som sagt, har du en blogg? Lämna en kommentar så kikar jag gärna in!
 
 


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0