Godmorgon söndag.

Söndag. Sista söndagen på sommarlovet. Sista dagen på sommarlovet. 
Imorgon börjar allvaret igen, denna gång på en ny skola, ny klass och nya lärare. Jag ska börja gymnasiet, är det nu man räknas som stor? Kan väl säga att det kommer bli kul med lite förändring i livet dock skulle jag gärna behållt samma klass som jag gick i innan bara för att alla var så underbara. 
Känner tre stycken som ska börja i samma klass som jag, eller känner och känner... Jag vet vilka de är.
 
Jaja, jag har fortfarande sommarlov i några timmar till och på schemat idag står städning. Usch fy och blä för städning men det är behövligt och jag vill gärna ha lite ordning och reda nu när skolan börjar.
 
Godmorgon på er förresten, fin söndagsmorgon idag!
 


Kommentarer
Anonym

Lycka till med studierna och skolan.

2013-08-19 @ 09:07:14


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0