Jönköpings marknad

25/5
Älskar vädret måste jag säga!
Skolan idag var helt okej. Alla blev så varma innan sista lektionen så vi gick ut och hade vattenkrig på våran rast. Jag fick låna en kompis vattenflaska som jag fyllde med iskallt vatten, sedan tömde jag hela flaskan på Madde två gånger, på Hanna, Samuel och Felicia! Lyckades att hålla mig ganska torr, enda till vi skulle gå in... För precis när jag ska öppna dörren så dränker Samuel mig i vatten...
Blött med SJUKT kul!
Efter skolan så gick Madeleine, Mildred och jag på Jönköpings marknad!
Vi hade jätteskoj och jag och Madde har nog aldrig skrattat så mycket som vi gjort idag!
Tack för dagen alla awesome vänner ♥


Kommentarer
♔ AGNES

Jätte fina bilder! ;)♥

2012-05-25 @ 22:18:56
URL: http://agneslilly.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0