Hv ♥

Var på hv i förrgår, det var då Stefan Liv's tröja hissades. Det var så fint, stod där och grät... Jag var nog inte den enda.. Det var synd att Hv förlorade mot Timrå, men Timrå behöver lite poäng så det var helt okej ändå.
Igår var det skolan och sedan gymmet med bästa Madeleine. Tränade i en timme och fyrtiofem minuter... Så hej träningsvärk!... Haha.
Idag var jag och jobbade efter skolan och det gick helt okej :) Kul att komma igång igen nu efter jullovet.
Men usch, var det någon mer stans än jkpg där det ösregande och haglade idag? Vädret är inte på topp nu...
Imorgon blir det till att åka skridskor med några i klassen och sedan gymma med Madde :) Fårse om jag överlever, det märker ni imorgonkväll. Ha en bra kväll, nu ska jag äta glass :)


Kommentarer
Flisan

Beautiful !

2012-01-26 @ 06:30:04
URL: http://schutzler.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0