Mildred igår :)

Hej!
Idag var det skola som gällde. Efter det blev det lite jobb, hihi. Igår var jag med Mildred hemma hos henne. Vi hade det skit kul, jag lärde henne lite saker om hennes kamera, samt tog några bilder på henne :) Jag var där till klockan åtta ungefär och efter det så tog jag den tråkiga 101an hem.
Imorgon skulle jag igentligen vara med Felicia, men hon kunde inte sen, så det får vänta tills nästa vecka :)♥
Mellanmål hos Mille- Risifrutti, macka och kaffe ♥
världens godaste, Tack Mille♥


Kommentarer
Bloggstyle.se - Blogghjälp

Hej var med i veckans blogg och syns för ca 400 besökare/dag!



http://bloggstyle.se/2011/september/tavling-bli-veckans-blogg.html



Besök och följ gärna min populära sida som hjälper dej hur man bygger sin blogg, massor av tips!

2011-09-08 @ 23:10:34
URL: http://bloggstyle.se


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0