Inget bloggande?

Ber om ursäkt för att bloggen har legat nere några dagar. Jag har haft fullt upp med skolarbete så bloggen har kommit i andra hand. Som igår tillexempel, Madde var hos mig för att vi skulle göra klart vårt So-arbete och det gjorde vi. Hon åkte hem vid strax efter nio och då började jag skriva på min analys. Jag satt uppe till kvart över ett-halv två för att få den färdig. Mamma kokade kaffe som jag fick dricka för att inte somna vid datorn, kaffe=usch! Trots att jag bara fick 4 timmars sömn så blev jag klar iallafall! Redovisningen idag gick skit. Jag tappade bort mig, stammade, fick panik och började nästan gråta för att allt gick så fel, men som tur var så var Madde där och hon sa de sakerna jag skulle säga bara för att jag skakade så mycket. Hatar att redovisa saker inför klassen så är det bara.
På idrotten sprang/gick vi och nu har jag sjukt ont i mitt knä.. Hoppas det går över tills imorgon!
Åt precis glass, eller a, min hund åt glass :p Vi "delade" på en Piggelin♥


Kommentarer
Anonym

onpaste=”return false”<br / >

SV:fining, du ljuger jaooo! usch måste va snart ! <3

2011-05-12 @ 20:24:01


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0