Fredag 6 Maj - Madeleines födelsedag!

Vill bara säga GRATTIS till min fina vän Madeleine som fyller fjorton idag ♥ VI  har haft det mysigt idag, hihi. I skolan så hade jag, Hanna & Mildred på sig tröjor som det står typ "Grattis" på! :) Vi sjöng också, tyckte det var riktigt vackert, eller inte :P
Sen hängde hon med mig hem, jag skulle till tandläkaren och plasta tänder och jag höll på att dö! Hatar att vara hos tandläkaren. Men Men.
Sedan bjöd pappa på fika, prinsess bakelse! Vi skulle gjort skolarbete men vi valde att gå ut o hoppa o fota istället. Hon var tvungen att åka med 16.45 båten men hon missade den för skeppan bara åkte iväg även när hon stod där. Hehe. Så vi matade måsar med knäckebröd i hamnen i väntan på att en ny båt skulle komma.
Grattis igen älskling ♥


Kommentarer
MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Vinnaren av ett valfritt smycke finns nu uppe här: http://mmeeli.blogg.se/2011/may/vinnaren-av-valfritt-smycke.html blev det inte du? Lugn, fler chanser kommer!

KRAM

2011-05-09 @ 13:31:47
URL: http://mmeeli.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0