tisdagdentjugoniondemarstvåtusenelva.

Hej :)
Skolan idag har varit okej. Gjorde inte så mycket speciellt. Tisdagar är ganska slappa faktiskt, det gillas. Efter skolan stannade jag kvar med några vänner och spelade KING eller något liknande. Det var super kul, har nog aldrig spelat det innan, hehe, jo jag vet att jag är efter!. Sen hem med buss. Inte kul eftersom Madde inte var i skolan idag så fick jag åka själv :( Sedan skulle jag till tandläkaren, och jag HATAR tandläkaren... De skulle kolla min tandställning och de tyckte att jag har varit azuum o sen undersökning efter det. Hade (som alltid) inga hål. YEEJH! ^^ Åkte till sången direkt efter det och det visade sig att Maria var sjuk så jag fick sjunga själv. Det gick helt okej faktiskt men va lite osäker på toner osv. Glad ändå, det var första gången jag "vågade" sjunga själv, hehe.. Bara för att jag har varit hos tandis idag så tyckte jag att jag var värd godis. mihi ^^


Kommentarer
järnspöken

sjung en Kentlåt för mig och ja samma skor :D

2011-03-29 @ 19:26:33
URL: http://lallabecca.blogg.se/
friiiiiiiida'

sv: ååh tack!

vad söt du är, det är väl inte så bra men jag hoppas allt ordnar sig :)

2011-03-29 @ 19:59:57
URL: http://fridawiiberg.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0