Tisdag.

Hej tisdag. Dagen har varit bra :)
Bara två lektioner på förmiddagen, det gillas! :) Fick ett jättefint armband av min söta vän. Lägger upp bild på det senare och länkar hennes blogg :)
Åkte buss med älsklingarna + Samuel :) Samuel, Hanna och Felicia fick springa till bussen sen för att inte missa den. Och jag och Madde stod o asgarva åt dem! :) Sen kom våran buss och då ringde vi till Sam och de hade hunnit med den ♥ Kom hem för en stund sen och nu sitter jag här. Ska strax dra iväg till sången :)
kom igen nu HV! Det är inte över än! Ni vinner mot AIK! :)


Kommentarer
järnspöken

åh blev helt glad och log när jag läste detta! finaste Julia då <3

har du bdb btw? :o

2011-03-15 @ 18:44:54
URL: http://lallabecca.blogg.se/
stella

Skönt med bara två lektioner :3

2011-03-16 @ 20:42:25
URL: http://stellia.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0