skolvecka.

Nu väntar en hetsig skolvecka. igen. Denna veckan med ett stort SO prov som jag måste börja plugga på imorgon. Nästa vecka blir värre kan jag säga.. Jag tror inte att jag hinner blogga speciellt mycket denna veckan. Imorgon är det skola sen gitarr och sen (plugg), tisdag är det skola och sen sång, onsdag skola och sen jobb osv. Men vi får se. Kommer iallafall lägga upp lite bilder på vad jag köpte i lördags (imorgon blir det tror jag). Är faktiskt ganska trött nu. Jag får inte glömma att ställa om klockan nu, så att jag inte vaknar en timme tidigare. Kanske är värt det? Eller? Har ju ganska svårt att komma upp ur sängen på mornarna.. Hmm??
från i lördags. Börjar inse att mitt hår börjar bli långt.. Kanske dags att klippa av det? Hmm.. Nae.


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0