Dagen.

Hej. Jag har haft studiedag idag. Skönt faktiskt, har varit hos mormor. Tänkte komma igång med läxorna tidigt men det blev lixom aldrig av. Måste sätta fart nu. En inlämningsuppgift tills imon och franska glosor som jag måste ta tag i. Svenska inlämning tills på fredag och sen massa annat som säkert kommer upp i veckan. Tänkte ta lite bilder idag men jag har inte varit hemma på hela dan typ. vet inte om jag orkar nu på kvällen. Det blir ju CSI N.Y klockan nio oså läxorna... Nejj det får bli en annan dag. Jag har iaf hunnit redigera EN bild, woho! :o Snabb redigering på den ja. Från grå och trist till lite mer färg. Nej jag blev inte nöjd men jag orkar inte starta upp photoshop igen.


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0