Dagen.

Hej måndag!
Dagen har väl varit sådär, tror jag. Dagen började att jag vaknade i tid (om inte tidigare) så jag hann duscha och ta det lite lungt på morgonen. Sen bussen och vi (jag & Madde) missade inte 1:an idag, det gjorde vi förra veckan och då fick jag lite panik kan man säga. hehe. Sen skolan. Lektionerna innan lunch gick helt okej. Men sen efter lunch... Jag åt äcklig pastagrej eller "åt", det smakade BLÄ! Då bestämde jag/ & Felicia att vi skulle ner till "caféet" och köpa något. Där nere möter jag Rebecca & Linn ♥ och de ska också köpa något. Precis när vi ska fram och säga vad vi villl ha så går brandlarmet. ALLA får panik och springer ut. Jag sa till Felicia "Asså hur många övningar ska vi ha igentligen?" Det var typ 4:de gången sedan julas (varav en av dom gångerna då det inte var fejk) Vi ställer upp oss och väntar på att få gå in när vi ser en brandbil med blåljus komma. Brandmännen gick in och kollade sedan hoppade de in i bilen och började backa. Vi bara "aa fejk igen, brandbilen åker iväg..." Men sen började de ta ut slangar osv. Och vi bara " WHAT?!" Sen fick vi stå ute och frysa och missa lite av matten. Sen när vi äntligen fick gå in så berättar lärarna vad som hade hänt. Det var en brand i en soptunna på en toalett i källaren... Sen luktade det inte speciellt "gott" inne i skolan. Hehe.. Inte speciellt kul... Men nu ska jag gå och spela gitarr. Hejs!


Kommentarer
järnspöken

I KÄLLAREN DÄR VI VAR, VI HADE KUNNAT DÖTT!

haha så kul vi stod och tjafsade med Richardsson jag & Linn och sen skulle vi precis låna pengar av dig och så kommer brandlarmet och jag bara tar dig i armen och springer ut. hahaha <3

2011-03-28 @ 18:55:35
URL: http://lallabecca.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0