Jag är inte död!

Hejj!

Förlåt för att jag tog en så lång "bloggpaus"! Och för er som har frågat, Nej jag är inte död!
Ska försöka bättra mig nu, men skolan börjar ju på tisdag och därav också jobb osv..
Vi får se hur det blir med bloggen... Gjorde en fin juldesign som jag inte ens hann ladda upp. Min dator har inte varit en speciellt bra vän på sistone.. Den har bara strulat hela tiden. Den stängs av när den har varit på en stund, typ efter 10 minuter! Men nu så tog jag ut batteriet och skrek på den.. heheh, jag vet löjligt men det funkade! :D

Imorgon ska jag till frissan ;) Det blir väl att slinga håret lite blondare och klippa det lite men bara lite! :o
Och jag vet att jag är jätte tråkig, jag lägger sällan in bilder, men jag ska försöka bättra mig! :D 


 
Och jag vet.. Det är jätte tråkigt med cam bilder.. iaf när camen suger -.- men men..
Btw. ska göra en ny design som jag ska lägga  upp och ta bort snön, hehe, det töar ju faktiskt ute nu!


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0