frissan idag.. blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...

Jag var hos frissan idag.. Skulle slinga håret "blondare".. Men hela håret blev typ SUPER blondt... Vet inte riktigt om jag ska gråta eller skratta? Jag får be mamma att göra lite mörka "mörkare" slingor i håret nån dag så det ser lite mer naturligt ut!. Hehe nu ska vi inte klaga här! Satt ju faktiskt hos frissan från klockan 09.45-13.00 ungefär..

Imon börjar skolan.. Taggar nu! Har längtat efter mina vänner nåt så enormt. Jag får gå och lägga mig tidigt idag så jag orkar upp imorgon.. hehhe!

Tänkte visa en bild på håret men hittar inte USB sladden.. Jag ska gå ner och leta igen men så länge får det bli en cam bild.. Ger inte samma effekt men aja..!


inte världens finaste bild. Men jag lovar det kommer bilder på håret senare..!



Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0