Vad händer?

Jag har skrivit ganska mycket om en speciell sak, men inte riktigt sagt vad det är. Nu så ska jag berätta!
Det är såhär (facebook ppl vet). Min syster ska ha en Holländare här (hos oss då) i en vecka nu. (någon skol/utbytesgrej). Det är därför vi har städat så mycket. Vi har renoverat ett badrum och lite smått och gått.
Min syster säger dock att det är jag som ska prata med han, för att han fattar ju inte svenska och min syster gillar inte att prata engelska.... Elak syster hon är, eller hur?
Men ändå det kan vara en bra möjlighet för mig att öva på min engelska. Behöver ju den dagligen nu oså..
Men han ska i alla fall hämtas i JKPG klockan två! (om en minut :P)
Ses kanske senare ikväll!
Kram (stackarn, vi ska kolla Solsidan ikväll, vad ska han göra då?)
bildbrist, JAO.


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0