Sitter med Ellen och Madz :)

Förlåt för dålig uppdatering men jag och Madz har byggt bro hela dagen lång... Men nu sitter jag i maddes soffa med Ellen och Madz och bloggar :) vi ska snart göra nuggets med ris och senare ikväll ska vi äta chips och kolla på vampyr film! Får se om den är bra, tycker inte om vampyr filmer så jättemycket (förutom twilligt då). Men jag går väl ge den en chans. Senare ikväll blir det tecknat och sen sova, får se om det bli någon mer uppdatering eller inte.. Skit väder ute också, det blåser sjukt mycket :(


Kommentarer
Linn-Lay リネンはレイアウト

Hejsan



jag vet att såna hära kommentarer oftast inte bruka uppskattas, men vill du ha chansen att vinna en iphone 4 så kanske du inte hade velat missa det här, för jag har nämligen en tävling i samarbete med Libresse på min blogg just nu. så kika gärna in om du är intresserad annars så måste jag hemskt be om ursäkt om du inte gillar såna hära kommentarer.

2011-02-17 @ 12:05:56
URL: http://linn-lay.se
Anonym

ha en trevlig dag :)

2011-02-18 @ 13:23:26
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0