Liten förändring

Hej bloggen.. och bloggläsare.

Det var ett tag sedan nu. Jag tycker att det är sjukt tråkigt att blogga när

1. Man inte har något kul att skriva om

2. Man inte har några bilder

3. Bloggen är så ful och man inte orkar göra något åt det.

 

Men idag innan när jag försökte starta igång min damp dator för att installera " sims 2 " så kände jag en stor saknad av bloggen. Och så  har man vänner som tjatar på en... Tänkte ta bort bloggen och skaffa en ny, men sen tänkte jag att det bara var att göra om lite och så har man en "ny" blogg :)

Jag började att fixa lite idag. Och för er som undrar... Det är en tillfällig header, skrev dit mitt namn istället för ingenting.

Hoppas detta blir som en ny start för mig och min blogg. Inga mer bloggpauser här tack!


Jag i min älskade KENT tisha! sämst bil förövrigt I KNOW!



Kommentarer
järnspöken

blev helt glad när jag såg den bilden :D

du är sööööööt

och btw: lägger till dig bland mina länkar i min blogg <3

2011-02-14 @ 23:54:02
URL: http://lallabecca.blogg.se/
rebecka

kent ♥

2011-02-20 @ 19:03:50
URL: http://novemberhimlen.webblogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0