en vecka kvar tills jul!

Nu är det snart jul! Inte för att det känns så.. Ingen snö = ingen jul... Men vi får hoppas på att snön kommer inom en vecka. Jag var i Linköping idag med mamma o pappa och julhandlade, blev nog mest julklappar till mig hehe..
Köpte även en klänning som jag ska ha på julafton, ett par jeans och en tröja till julavslutningen och ett par sjukt snygga Vagabond skor ♥ massa kärlek till dom!
Snart ska jag gå och trä julgranen, dricka glögg, lyssna på julmusik och äta hemmagjord kola! Julstämningen är på topp här hemma, nu saknas bara snön!


Kommentarer
Felicia

Tagga till 30/12 !!



Lööv u sötis :* <3

2011-12-18 @ 20:44:15
URL: http://schutzler.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0