Hemma från sol och bad...och regn.

Nu är jag och Mildred hemma från en rolig dag på stranden :) Vi cyklade ner dit, eller jag skjutsade ner henne på en ganska gammal cykel. Det gick sådär vill jag säga, hehe. Sen kom vi ner till "stranden" och la oss på våra handdukar. Och så börjar det ösregna i typ en timme, så jag och Mille tog skydd under ett träd :) Vi satt bredvid en konstig tant som kommenterade allt vi sa!

Sedan efter en timme så blev det SOL! så vi slängde på oss bikini och hoppade i Vättern :) Det var skit skönt!! Det var någon där som sa att det var 22 grader i vattnet :D ♥ Massa kärlek till det!!

underbara Mildred ♥


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0