Fullt ös...medvetslös.

Har haft fullt ös hela helgen. Mildred kom till mig i torsdags och åkte hem igår. I fredags åkte jag, Mille, Madde och pappa till Bunn och så hyrde vi en kanot. Jag, Madde och Mille paddlade runt lite på Bunnsjön och sedan gick vi till farmor och farfar och fikade :) Det var riktigt mys! :) Efter fikat så fiskade vi vid farfars brygga och Mille fick upp en abborre, Madde fick upp två abborrar och jag fick upp en abborre, en mört och två braxar. hihi. Efter det så badade vi i en timme. En riktigt lyckad dag med mina fina tjejor :)
Madde blev lite fotograf när pappa lärde oss hur man svängde. haha. Därför är hon inte med på bilderna :(


Kommentarer
liinnn c:

men ey, när kommer bilderna på maddeeeee? :) <33

2011-08-16 @ 11:35:06
URL: http://linnagnhammar.devote.se


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0