hihi. busigt?

Visste ni att jag älskar att måla? Jag tycker det är jättekul och det får en att känna sig lugn på något sätt. Som idag. Jag orkade verkligen inte sitta och göra läxor så jag satte mig ner, letade på internet vad jag skulle måla och sedan började jag måla. Satt i över en och en halv timme och höll på med samma bild. Resultatet blev la sådär, bara för att jag älskar att måla så betyder inte det att jag är bra... Idag valde jag att måla av en bloggare. En bloggare jag tror att ALLA känner till? Eller?
som ni ser så är den inte klar än... hehe. Visar resultatet på bloggen när den är färdig.!


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0