fjärde april.

Hej vår. För det är väl vår nu? Ingen mer snö och isen på vättern smälter. Det måste väl vara vår, eller? Iallafall. Skolan har varit bra! Är sjukt inte pepp för imon när jag har franska prov direkt på morgonen... :( Känner att jag måste plugga nu...  Är dock sjukt pepp på att teckna. Igår målade jag och idag vill jag teckna, vad är det för fel på mig? Måste ändå plugga glosor nu så kanske tecknar lite senare.. :)
hihi.. Det var en som trodde att detta var Isabelle.nu.. :) Men NEJ det ska föreställa Kissie. Dock så råkade jag sabba näsan osv. Vet inte om man ser att det är hon men men.. Det var kul iallafall :)
(Färgerna stämmer inte.. Kolla bara på den gröna i förra inlägget... Det är mer de korrekta färgerna)


Kommentarer
Flisan<3

Fett fin bild, hur kan du måla dessa bilder??:O



Är chockad...., det liknar ju faktiskt kissie!!!



Pözzzzzzzz Felicia<3

2011-04-04 @ 19:01:00
järnspöken

Tjiiiiit va snyyyyygg!!!! Kan inte du måla Kent till mig? :D eller omslaget till någon Kentskiva? :D

2011-04-04 @ 19:22:10
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Josefine Bergkvist.

Hej läs min blogg, tror du kommer tycka om den!

Puss!

2011-04-05 @ 19:43:59
URL: http://josib.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0