Ben & Jerry's in my heart.

Vill bara säga att jag ÄLSKAR BJ väldigt mycket! :o Sitter just nu här och inte orkar öva svenska.. Ska titta på "Huset fullt med hundar" Eller något liknande. Jag har kollat på alla de avsnitten och jag går gråtandes ifrån TVn varje gång. Jag är väldigt svag när det gäller hundar. Och när ens favorit inte blir vald så kan jag inte hålla inne tårarna. Har inte varit hemma idag så det har inte blivit något bloggande för min del. Men vill bara säga att min syster åkte till Holland idag och ska vara där i en vecka. Så nu vet ni det :p
Ben & Jerry's - cookie dough ♥


Kommentarer
Mannal

bästa smaken också juh!^^

2011-04-08 @ 23:06:16
URL: http://mennoiz.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0