Skolan och sedan Adelöv!

Var som sagt i skolan idag och det gick jätte bra! Imorgon har vi ett "matte prov" på prime number osv. lite svårt men det fixar vi! :D
Efter skolan åkte jag mamma, pappa och Maddi till Adelövs marknad! Köpte knästrumpor, lite godis, en munk och jätte fina muffin formar!
Jag har inte tagit kort på det än men det kommer under kvällen!
Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat men skolan har tagit all tid. Jag har jätte många läxor just nu och så ska vi få gäster på Lördag så måste hjälpa till med städningen osv. Men jag ska bli bättre. Har inte heller hunnit göra iordning en ny header/design men det kommer, men man får ha lite tålamod!
Mmm, munkar!
min söta M, jag älskar dig♥


Kommentarer
Felicia<3

Hej vilken söt bild ni båda är söta sötnosar

2010-09-09 @ 11:00:15


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0