Hemma, trött och förkyld

Kom hem för en timme sedan ungefär och nu är jag jätte trött. Det blev ett överrasknings "kalas", vi åkte och åt på en god resturang och pratade m.m. Det var ett tag sedan jag träffade Lena & Arne senast, så det var kul att få träffa de igen! :)

Bilder kommer imorgon sladden ligger nere och jag orkar inte resa mig..
Har ont i huvudet och är förkyld... typiskt. Jag får stanna hemma imorgon och hoppas på att bli frisk!
Skulle igentligen till Eksjö och träna Bosse eller åka ut till Öa och hitta på något med Madde och Victor. Men jag är för "sjuk" för det plus att jag har massa läxor som måste göras i helgen..

gammal bild.. saknar håret ;/ (men skulle klara mig utan luggen)



Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0