snöööö

Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt hurra!

Åh, det har snöat hela dagen :o Snö är jätte skoj, men inte nu, det ska komma en dag före julafton...typ.
Om det inte vore nog med snö utan att det var KRAMsnö... = 1000 snöbollar på sig + mulad av en viss Hassan...

Haha, men lite kul ska man väl ändå ha när det snöar? Ja menar, vi hade snöbollskrig i skolan och alla kastade på mig. När jag skulle springa och gömma mig bakom fotbollsmålet så var det så halt (klantiga jag) så jag trilla på ashlet :o då kastade de ännu mer -.- 

Imorgon ska de få igen, MOHAHAH, men jag mulade faktiskt Email idag "STOLT"!!!!

Aja ses senare!!! :)
 


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0