Midsommarmorgon

God morgon, idag är det Midsommar! Vad ska alla göra? Själv så ska vi upp till mormor vid två och äta typ sill eller nått sånt, hoppas att jag får lax, hihi.
Jag har starka minnen från förra året när jag hade sovit över med Ellinor och när vi åkte upp till Bunn och stod där i ösregn, hihi. Vilka minnen! 

Någon som kanske ska upp på berget klockan tre och "dansa" runt midsommarstången? Inte jag iallafall för jag ska sitta hemma och vara hundvakt, det är så mysigt. Men nu ska jag ¨gå och käka frukost, vi ses sen! Ha en riktigt bra midsommar! 



Kommentarer
ellinor

aw, shiit tänk det är ett år sen vi stog där uppe i ösregnet o tog kort xD

men det är oxå ungefär ett år sen vi " splittrades "

från varandra:c

saknar dig gumman glömmer aldrig när du lärde mig komma upp på klätterställningen HAHAHA <3

aja tiden går, och nu är vi typ aldrig o vi pratar knappt med varann längre o vi kmr inte gå i samma skolan mer :'(

Kommer sakna dig grymt Julia iaf dina knäppa komentarer o din dåliga humor xD <3

Men bara så du vet älskade jag den tiden då det var du och jag, och när vi kollade på " i taket lyser stjärnorna " hihi vi började tjuta båda 2 :D

ojj det blev lite långt brev elr öhh kommentar?

vetifan vad det heter men iaf ska sluta skriva nu!

Älskar o saknar dig massor Julia Edvinsson <3

2010-06-25 @ 23:31:10


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0