GodmorgoN!

Woho jag lyckades vakna tidigare idag! hehe, kunde inte somna för ens klockan var typ halv två eller nåt.
Men inatt så drömmde jag en "läskig" dröm!

Det var såhär att det var bara en dag kvar tills jag och Clara skulle dra iväg till Gotland, det var sent på lördagskvällen. Helt plötsligt knackar det på min dörr, jag går och öppnar och där står Clara och hennes låtsas pappa Thomas. Jag kan inte se Clara så bra för hon står nedanför trappan och där är det mörkt.

Thomas säger att vi tyvärr inte kan åka till Gotland och jag undrar varför. Då kliver Clara upp på trappan, hon har gips på sig. Ja, gips över nästan hela kroppen! Jag frågar vad som har hänt!
-jag trillade i duschen, bröt nästan alla ben i hela kroppen.
(hallå, jag vet att det typ är omöjligt men det var en dröm? :s)
Jag har varit inne på sjukhuset hela dagen!



Detta var ett inlägg på Claras blogg igår kväll! :o

 

 

Ajja Godmrogon på er iaf! (:



Kommentarer
clara<33333

hehe du vet väl att jag h<r gips över bhela mej :D <333333333332 11 dagar

2010-06-16 @ 12:41:42
URL: http://clazanzzzxd.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0