Tillbaka!

Hej. Igår blev det inget bloggande för mig. Jag låg framför TV'n och kollade på Disney Channel hela dagen, hihi!

Idag var jag och familjen i stan och jag köpte två par leggins (men ett par var trasiga) och så köpte jag en tröjja och en klänning! ;)
Sen åt vi Pizza från Biblos!

Jag och Clara gick till Ica när vi hade ätit och köpte lite godis,^^ och sen gick jag in på Johans polkagrisar och köpte en skit god polkagris! :) Typ Grännas godaste, I SWEAR!!

Har inga bilder på det jag köpte men här är en bild, tagen från hemsidan!



Kommentarer
saga och ebba<3

var köpte du tröjan??

high school tröjan asso:P



säg det till oss msn eller bdb typxp

2010-08-06 @ 18:28:22
URL: http://dextrodroghandel.gott.ddh


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0