Maddi imorgon!

Juste jag har ju helt glömt bort att säga att min bästa vän kommer hit imorgon vid halv tre, tre tiden. Vi ska planera lite inför Öland och sedan kanske ta lite bilder eller bara ha det allmänt roligt som vi brukar ha. Hon har inte varit hos mig på jätte länge, det är mest jag som har varit hops henne. Men det är bara för att det alltid finns massa att göra ute på T.Gården. Men det är kul att få hjälpa till där om det behövs. hihih

 


lite osäriöst där ja, hehe! Hare bra och sov gott.


P.s Maria M om du läser detta. Jag vill veta anv + lös till din blogg, du har tydligen lösen för att komma in :( inte bra när julia vill läsa! :< 



Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0