Lördag´s

Hejj nu ska jag skriva lite om i Lördags!
Det var väldigt varmt, 32grader i skuggan...
Jag, mamma, pappa och vovvarna badade först på dagen. Och sneare på kvällen cyklade vi ner och badade igen.. Jag hade kameran med mig och det var tur för när vi kom till Campingen höll 11 ballonger på att blåsas upp.. tog lite bilder och sedan badade vi!! Det var 18,5 grader i vattnet!

när vi kom hem började vi med att spela kort.. clara kom sedan efter en halv timme.. vi gick in för att sova vid halv ett och då hade vi suttigt ute på verandan från tio till halv ett och spelat kort... hihi!!

Det funkar tyvärr inte att ladda upp bilderna på min dator :s men det kommer senare från mammas dator..
Puss


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0