Tisdag

Hej, jag har varit på kören me maria  nu, men jag tänkte berätta vad som hände igår!

Va med Maria idag me, de va skojj :)

Imorron äre dans :)


Måndag 1/2 2010

Det var såhär, det började en ny kille i vår klass igår.
Han började vara me Tobias o Mikael o alla dom.

Jaja, shit the same, men jag var med madde o sofie efter skolan , hos madde :)

Och jag hatar Lucas så alla vet,!!!!! ;@ ( bara maddi, sofie o lucas vet vrf)

aja, vi gick hem till madde och vid kvart över tre så ropar anna(maddes mamma) att madde har besök, vi bara, WHAT??

Och i dörröppningen står, Ja! Mikael + William :O haahha
det frågar om vi vill vara ute med dom, o klart vi vill ;)

Vi va med mikael o william i typ en timme, sen skulle mikael hem och sofie me, och då blev det bara jag och madde o william.

Vi hade sjukt skoj, vi typ var i sporthallen o allt möjligt, det var FETT NICE xd <333333333333

ah, vi va till sju, sen drog ja hem, det gjorde dom me, !
Men tack för den dagen, Sofie, Madde, Mikael o William :)


GodNatt, ne ja bara skojja ! :o hahah

Byebye // Juliiaaa :)


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0