Ny målade naglar :)

Hejjsan eller ska jag säga godmorgon? Jag har precis målat naglarna, blåa såklart! :D
Jag börjar 09.05 så jag ska snart med bussen.. och efter skolan kommer jag åka till stan och träffa UJJAN :) Har inte träffat henne på sjukt länge nu så det ska bli jätte kul. M & P ska på föräldrar möte klockan 18-19 och då ska jag åka med dem hem! Saknar min ujj jätte mycket!!
Outfit bilder kommer här!
Tishan- JC 129kr
Jenas (cheap monday)- JC 400kr
väskan- Åhlens ord. pris 399kr men den var på rea :D
tänkte ha mina rosa converse och min rosa klocka :D


Kommentarer
Eleonore

Var ligger din skola?

Ska ni på kusinträffen?

2010-08-31 @ 10:25:10
Anonym

Snygg nagelfärg. ;)

2010-08-31 @ 13:28:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0