Godmorgon!

Godmorgon :)

Igår cyklade jag och syster och därför blev det ingen uppdatering på kvällen..

Men igår efter maten frågade Clara om jag ville följa med och cykla, det ville jag inte först, men sedan efter ett tag så kom vi överens om att cykla till Röttle och tillbaka.
När vi hade kommit fram till Röttle så ville Clara att vi skulle cykla upp för backen och sen rulla ner...

När vi var uppe så sa vi att vi skulle fortsätta genom Reaby, tillslut var vi i Ölmstad och då cyklade vi sedan till farmor och farfar  :) Där fick vi macka och saft!

Sedan cyklade vi hem, en lite smidigare väg! När vi kom hem kollade jag hur långt vi hade cyklat, 3,8 mil 2,5  timmar + en halvtimma hos farmor! så jag cyklade 4 mil igår..

Och idag kan jag knappt sitta på en vanlig stol :o
haha

Nej nu ska jag gå och göra gröt, ses!!


bild sen Stockholm - Naturhistoriska museet ;)


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0