Barnfotografering

Igår fick jag den stora äran att fota mitt söta kusinbarn, Nelly. En riktigt glad skit som blev jättesöt på bilderna. Jag tycker att det är så extremt roligt att fota barn, det blir inte tillgjort som det kan bli när man fotar äldre. Dock har jag aldirg fotat såhär små barn tidigare, men det gick helt okej ändå.
Dessutom älskar jag att vara omkring barn och tycker det är kul att få busa av mig någon gång ibland.
 
Vi fotade iallafall en hel del igår sedan åt vi god mat, grillat med färskpotatis, och avslutade vi kvällen med chokladdoppade jordgubbar, glass och biskvitårta. En underbar fredag med andra ord!
En söt liten nakenfis som blir 5 månader om drygt en vecka♥


Kommentarer
Eleonore

Jag blir ju kär 😍

2014-05-31 @ 20:51:04
Clara Edvinsson

Så underbara bilder! Sådan underbar liten tjej <3

2014-05-31 @ 21:44:37
URL: http://www.claraedvinsson.se
Faster

vilka härliga bilder du har tagit så himla bra

2014-05-31 @ 22:38:00


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0