premiärdopp för 2014

Hade mitt sista franskaprov någonsin idag, samt sista provet i ettan. Känns super att det är sommarlov om två dagar!! Lektionerna i skolan känns onödiga just nu och imorgon har jag en franskalektion sedan klassmys med film och fika. Galet hur ett helt skolår har kunnat gå så snabbt, började för sjutton ettan nyss?
 
Pappa, syster och jag bestämde oss för att åka och bada en stund i Ören när jag kom hem från skolan och fick en chock när jag hoppade i vattnet. Hur kan det vara så varmt? Det tjugogradiga vattnet gjorde att vi låg kvar en bra stund och plaskade haha. Nu känns det verkligen som sommar på riktigt!
Ser knäpp ut på alla bilder men vad gör det? Det är sommar!
 


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0