myshelg

Hegen har verkligen varit super!
I fredags åkte jag till Kajsa och spenderade dagen hos henne med Annie och Hanna, så härligt att umgås med fina vänner. I lördags var jag på utbildning på förmiddagen, mötte sedan upp Albin på stan och vi åkte till mormor och morfar där vi fick massa mat. 

På kvällen kom fina släkten hit på fest, vi åt god mat och massa tårta. Fick fina presenter, tack alla! Lekte även en massa med Elvira och Elsa och Albin blev både Elviras och Bosses favorit, massa bus! Att försöka lära en snart fyraåring att spela badminton slutade med ett rack i huvudet för min del men kul hade vi iallafall. Dessutom fick Albin visa sina badmintonskills och spöa kusinvitamin, hihi.
 
Idag har jag tagit det lugnt, kollat på serier, tagit igen sömn och blivit bjuden på restaurang av mormor och morfar. Är supertaggad inför sista veckan i skolan, slutar på torsdag och på söndag åker jag och mina girls till Riga, hur underbart?! 
Fick aggera lite fotograf till söta kusinbarn, så fina!♥


Kommentarer
Eleonore

Så fina bilder!

2014-06-09 @ 10:58:31
Dessan

Så mysig lördag!!
Vilka bra bilder du fick😍

2014-06-09 @ 11:00:50
faster

ÅÅÅÅ så fina bilder du har tagit på barnen helt underbara goaste Julia Kram

2014-06-09 @ 20:06:29


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0