en midsommarnattsdröm

Jag hade en riktigt mysig midsommar!
Min midsommar var tusen gånger bättre i år jämfört med förra året då jag var sjuk, satt hemma själv, kollade på film och åt pizza... I år var jag hos faster och firade midsommar med kusiner, kusinbarn och farmor och farfar. Vi åt massor av jordgubbstårta, spelade kubb, dansade kring midsommarstången, grillade och hade det allmänt  mysigt. Kvällen avslutades på en fest ute i skogen, helt okej midsommar helt enkelt. 
 
Plockade även blommor igår, ingen midsommar utan midsommarkransen♥
 


Kommentarer
Clara Edvinsson

Min älskade syster, du är så underbart vacker!! <3

2014-06-21 @ 13:38:14
URL: http://www.claraedvinsson.se


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0